HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Indafotó képek

Világnagy baromságok

ez a blog az utazásaimről és az alatta szerzett élményekről szól. Illetve mindenről amit úgy gondolok hogy érdemes leírni, vagy csak unatkozom és nincs mit csinálnom.

Friss topikok

  • Békakirálylány: Ezek a rendszabályok nagyon viccesek, főleg az, hogy komolyan gondolják. Élvezd az uccsó napokat, ... (2010.07.05. 20:45) ......to prevent your health :)
  • sebastian31: látod-látod, csak nőkkel ne kezdjen az ember:D amúgy PARÁDÉ, csupa nagybetűvel. A csajnak meg igaz... (2010.05.17. 13:01) a levágott ujj és az exponyitó hajós hányás :D
  • sebastian31: hát ez parádé volt:D:D szakadtam végig..azért örömmel olvastam h nem unatkozol, bár a bulik végkif... (2010.04.27. 11:59) wow... köszi szépen srácok és persze Dórim
  • T.Ildi: Kösz a beszámolót. Látod mindenki lesi. Ma irtad és már is két bejegyzés. Mindenkinek javaslom ezt... (2010.04.22. 20:27) újra itt
  • T.Ildi: Lassan egy hónapja nem írtál. Leslek a neten, de ott se vagy! Hol vagy? Érdekel mi történik veled! (2010.03.27. 14:10) Hello evrivan

Linkblog

2009.10.21. 10:45 Tvili

Rendőrség, Táska, Csapó

 

Háááát szevaaaasztok ...... kedves barátaim és ellenségeim (csak vicceltem azok nem olvassák ezt ha vannak egyáltalán). Szóval elég rég írtam megint és ennek egyetlen oka van. Nevezetesen hogy lusta vagyok de elég is erről ennyi, nem ragozom. Ne ilyedjetek meg a címtől sem, nem csuktak le (még)-( nem találják a testet bruhahha:) Hmmm szóval az elmúlt héten történt velem egy s más. Meg is osztom veletek. Az egyik legizgalmasabb dolog pénteken volt. A pénteki utolsó óránkat átrakták csütörtökre, így csak egy órám volt. Óra után caplattam visszafele a kolink épületébe amikor már pont a bejárat előtt elkapott a kedveslaosör. (az irodában két laosör van az egyik egy kövérkés kedves nőci - ő kedveslaosör - a másik pedig egy nem annyira kedves kifejezetten hasonlít az otthoni pult mögött ülő bürokratabanyákra - ő a nemolyankedves laosör / bunkólaosör) Kedveslaosör nevéhez híven igen kedvesen megkérdezte, hogy van e programom délután. Mondtam neki, hogy nincs, erre ő nagyon boldog lett, merthogy neki nemrég szóltak a rendőrakadémiáról hogy szükségük lenne két laowaira(=külföldi). Kérdeztem mit kéne csinálni? Azt mondta (kedvesen), hogy a rendőröket készítik fel a következő évi Világkiállításra és angolul kell megtanulniuk, hogy a külföldieket majd azzal irányítsák mindenfele. Én meg néztem nagy szemekkel, ugyanmár ne én tanítsam a shanghai rendőrséget angolul. De szerencsére csak annyiról volt szó, mint elmondta később a laosör, hogy beszélgetni kell velük ill ők beemutatkoznak és nekünk meg nézni kell a kiejtésüket meg bíztatni őket, hogy nagyon jók és ne féljenek beszélni. Ezeket igazából mind nem is laosör mondta hanem Dany-kapitány de rólla majd később.

Szóval elmentem kajálni, ahova csatlakozott hozzánk Lyny is és mint később kiderült őt is elkapta kedveslaosör szóval vele együtt mentünk a rendőrakadémiára, ennek azért is örültem mert az eredeti választása a laosörnek Marta a lengyel lány lett volna csak az a baj hogy ő már vagy 5-6 éve kínait tanul és tolmácsol is szóval lebeszélte volna a hajat is a fejemről és szóhoz sem juthattam volna mellette (Angoul she would have speak my ass of in chineseJ). Épp a nyugati kapunál kajáltunk, pont befejeztünk és hátradőlve emésztettünk amikor jött a laosör telefonja hogy ittvannak értünk a rendőrök. Nosza vissza a kampuszra a koli elé. Ott várt ránk a rendőrautó és egy fiatal rendőrsrác aki szintén nagyon kedves volt és még angolul is beszélt velünk egy kicsit. Odafele az úton eldumálgattunk mindenféle témákról, persze az egyetlen értelmes témánk mi is lehetett volna más mint Kína. Már úgyis megszoktuk hogy a kínaiakkal csak kínáról lehet beszélni szóval nem is volt baj. A rendőrsuli itt volt szerencsére a mi kerületünkben csak még kíjebb szóval nem mentünk olyan messzire de azért közel sem volt, ha mi lakunk a világvégén akkor a rendőrsuli még egy olyan 10-20 kilóméterrel kíjjeb van a semmiben. De egész normális volt, felvezettek minket egy irodába ahol jelen volt a kommandó parancsnoka meg a járőrök parancsnoka. A kommandó parancsnoka egy komoly és higgadt ember volt, a nevét sajnos nem tudtam megjegyezni mert nem fosta a szót és csak azt mondta el amit fontosnak érzett. Ehhez képest a járőrök parancsnoka Danny kapitányJ hát ő sztem pályát tévesztett mert inkább egy bohócra hasonlított. Mármint nem küllemben, küllemben nagyon is rendőrös volt, hanem abban hogy be nem állt a szája és összefüggéstelenül beszélt mindenről ami éppen az eszébe jutott vagy épp tudta hogy angolul hogy mondja. Tanult angolul és beszélt is de az angolul beszélő kínai még rosszabb mint aki nem tud mert aki tanulta és van önbizalma az azt hiszi hogy beszéli a nyelvet és begyorsít mintha tudná hogy mit mond. A helyzet az hogy ilyenkor azt hiszik a sebesség felülírja a kiejtést és a nyelvtani szabályokat és összefüggéstelen szavak keletkeznek amiknek semmi koherenciája nincs. Mi meg csak röhögtünk Lynyvel és nagy mosollyal az arcunkon bólogattunk meg válaszolgattunk. Megpróbáltuk kitalálni, hogy mégis mi a fenét akarhat Danny kapitány és nagy mosollyal beleegyeztünk mindenbe és rábólintottunk arra amire tudtunk. (lehet hogy amúgy ez a technikájuk, hogy rávegyenek bennünket dolgokra) Elmondták a feladatunkat közben a kommandóvezér megkínált minket teával és le is ültünk dumálgatni. Aztán Danny kapitány odaviharzott és kioktatta az elég türelmetlennek tűnő kommanót, hogy a küldöldi az nem iszik teáát, az kávét iszik kéremszépen. Nagy boldogan előhúzott a fiókjából két filter instant nescafét, hogy ő készült. Bár furcsának tűnik a szitu én azért hálás voltam neki érte, mert szeretem a nescafét és a zöldteára bizony ráver egy ilyen ajánlat egy dél körüli időpontban. Na mikor már kibeszélgettük magunkat és megnézegettük Danny kapitány kézikönyvében saját országaink zászlaját ami szintén megvolt neki annak jeleként, hogy ő mennyire nemzetközi levittek bennünket a terembe ahol kb 50-70 megszeppent elsősnek tűnő egyenruhás rendőr volt. Húúúúúúúúú jönnnek a laowaiok most mi lesz. Hát semmi. Danny kapitány kiállt a pódiumra és most látni lehetett, hogy mennyire is illik hozzá ez a szerep, mármint a bohócé. Nagy karmozdulatokkal, gesztikulációval, hangjátékkal dolgozott. Inkább mondtam volna rá, hogy szónok mintsem rendőr. Elmagyarázta, hogy nem kell félni és tegyék el a fegyvereket mert kedves külföldi kollégák azért jöttek, hogy az ő angoljukat gyakoroltassák velük. Erre még nagyobb lett az izgalom mert persze senki nem mert beszélni. Aztán Danny kapitány (=DK) megkért, hogy álljak ki eléjük és mutatkozzak be, mondjam el hogy miért vagyok itt és kérjem meg őket, hogy mutatkozzanak be nekem. Szóval akcióba lendültem. Nagyon lassan és érthetően elmagyaráztam ki vagyok honnan jöttem, édesapám rendőr nem kell félni tudom, hogy mit csinálnak és megigértem, hogy nem bántok senkit (ha jól viselkedik hehehe). Bemutatkozott nekem egy csomó rendőrlányka és rendőrfiúka (akik kb átlagban 10 évvel voltak idősebbek nállam) de mindegyik úgy állt előttem mint egy kis elsős. Szégyenlősen kezeket tördelve és a nagyonrövid bemutatkozás után kivéve pár esetet amikben tényleg viszonylag jól beszéltek angolul, rohantak vissza a padjukba hogy belevesszenek a tömegbe és ne kelljen szerepelniük. Na ennyit az EXPO nagy reménységeiről ahová 7 millió látogatót várnak a jövő évre. Hajrá Shanghai Police én veletek vagyok. A csoport másik felének Lyny mutatkozott be és beszélgetett velük. Neki valahogy könnyebben nyíltak meg, lehet hogy azért mert Lyny amúgyis ázsiai vérből van, barna a bőre és kb a derekamig ér. Így lehetett a rendőröknek némi felsőbbségérzésük. Én általában egy lépcsővel lejjebb álltam, hogy ne legyen annyira zavaró a különbség, de ezek szerint az volt. Aztán a DK-vel beszélgettem amíg Lyny beszélgetett és nagyon kedves volt. Megigérte, hogy körbevisz majd a következő alkalommal a börtönön ami a fal másik oldalán volt meg hogy ő mennyire jó barátom és minden. Még azt is mondta hogy ha bármilyen vízum problémám van csak nyugodtan hívjam és segít nekem, azért nem rossz dolog ha Danny kapitány barátja vagy ugye? ;P. Aztán ki kellett állnom a rendőrök elé és elmondani nekik kínaiul, hogy nem kell izgulni ugyanis az angolukat több mint kielégítőnek találtuk és csak így tovább és sok sikert az EXPO-ra majd elhagytuk a termet. Még visszamentünk az irodába és DK-vel dumálgattunk egy picit aki láthatólag nagyon élvezte, hogy az irodában csak ő beszél angolul és mindenkinek oszthatja az észt. Balszerencséjére mi is beszélünk kicsit kínaiul szóval azért mással is dumálhattunk. Aztán az egyik kedves rendőrsrác visszavitt minket az egyetemre. Még megkértük indulás előtt hogy csináljon róllunk néhány fényképet, ahogy a rendőrautóban ülünk (nem tudtuk kihagyni, hogy ne örökítsük meg magunk egy kínai rendőrautóbanJ). Visszafelé az úton még körbevitt minket a Meilanhu lakótelepen (美兰湖=Gyönyörű lótusz tó) Ami hatalmas sík területen temérdek európai stílusú villát tett ki, hotelt iszonyat nagy golfpályával és zusammen szép környezettel. Igaz három napi járóföld a belvárostól de, de ahogy elmesélte az 5 millió RMB körüli villaárak hatására rájöttünk hogy aki ide költözteti a famíliát annak bizonyára teli szállításra is. Muszáj ugyanis a buszjárat még nem ért ki ideáig szóval vagy kocsi vagy semmi.  Még egy istenverte középkori várra hajazó modernnek beállított istencsapása is bekerült ebbe a kísértetfaluba (ja merthogy minden megvolt utcák játszóterek boltok üzletek, csak éppen az emberek hiányzotak, ördögszekeret görgetett a szél és kísérteties kacaj hallatszott a hátunk mögött). És persze volt Outlet, gondolom azon a gondolatmeneten haladhattak mint otthon, ha már kint van a picsába akkor rakjunk oda egy outletet isJ

Otthon persze eldicsekedtünk mindenkinek hogy rendőrautóban ültünk meg hogy milyen kafák vagyunk, nekem külön jól jött hogy Danny kapitány ennyire kedvel. Ki tudja lehet hogy még szükségem lesz arra a vízumsegítégre az év végén;P

 

Másnap Crisseel elmentünk a Qipu (csípu)  útra ahol a hatalmas hamisítvány és másolat boltokat lehet látni és találni. Én egy oldaltáskát terveztem venni, de el kell hogy mondjam, hogy hatalmas lelki erő kellett ahhoz hogy ne költsek el minden egyes fityinget ami a zsebemben van. Végül vettem egy ooooooooooooooolyan gyönyörű bőr oldaltatyót 120 yuanért mint egy álom. Vanger hamisítvány de tök eredetinek néz ki, és mint kiderült ez egy híres svájci márka is csak én nem tudtam rólla. De hát márkákban elég tájékozatlan vagyok sajnos ahogy ezt Szonja is kifejtette, bár kicsit durvábban J. Aztán elkezdődött az idegbaj. Criss olyan mint egy kibaszott lány. Lehet hogy csak az a spúr arab vére teszi de mindenhova bemegy mindent megfogdos és mindenre fitymál (amúgy ez taktika mert akkor könnyebb alkudni, ja itt alkudni kötelező a táskám eredetileg 220 yuan volt) és ez hosszútávon fárasztó meg persze nállam akkor már két táska volt és ez az állat meg mindenhova bemegy és el nem tudjátok képzelni hogy mekkora tömeg van itt. Ráadásul állandóan le kell rázni a cápákat. Na most akkor elmondom, hogy mi az a cápa. A cápa egy olyan különlegesen módosult kínai faj ami elpusztíthatatlan és mindenhol ott van. Főleg a piacok és ilyen fake marketek közelében. Azt csinálja hogy amíg a barátoddal dumálgattok és viccelődtök és nézelődtök odasurran melléd eléd mögéd egyszerre mindenhova, és előhúzza az ocsmány…….. nem nem azt hanem az ocsmány névjegykártyáját amint kicsi képek vannak guccitáskákról, armani öltönyökről meg rolex órákról és azt cöncögi neked a füledbe hogy : „hellú szűr dívídí waccs waccs bagy, very good kopíbag, du jú vant kopíbeg? – aztán amikor elküldöd a picsába hogy hagyjon már (ja mert tapad mint egy pióca és követ mint egy állat) akkor nem megy hanem folytatja, na ezt a kört lejátszátok olyan harmincszor közben legalább 7-8 hirtelen kanyar és gyors irányváltással megpróbáljátok lerázni de nem megy, néha sikerül elrángatniuk a boltjukba de mi már tapasztaltabbak vagyunk ennél. Aztán amikor látta hogy kopíbeggel nem tud megfogni elkezdi hogy – szűr hellúúú masszázs masszázs lédi lédi, dú jú vant szexitájm? – na itt általában már kurvára elegünk van belőllük, nem mintha nem értékelnénkhogy olcsó örömlányokat ajánlgat de kurvára fárasztó hogy kb már tíz perce követ egy csávó és vagy előtted megy vagy jön utánnad és minden bolt előtt megvár ahova bemész. Aztán ideáig nem mindegyik megy el de ezután ha még ezzel sem tud megfogni akkor jön a – hellú szűr has has hasis mrihuanna?”- na itt már felvesszük a támadóállást, megint csak az idő miatt ugyanis eddigre rájövünk hogy ő egy igen keményellenfél és ez marad rajtunk egész nap ha hagyjuk és elhajtjuk az összes kínai és angol káromkodásunkkal amit csak tudunk.  Első alkalommal amikor nagy csapattal jöttünk a Qipu útra akkor teljesen bezsongtak, és egy egész kis raj csapott le ránk. Annyira el voltak hivatva hogy pénzt szedjenek ki belőllünk hogy ketten bejöttek velünk a KFC-be ahova bemenekültünk és az egyik bejött velem meg egy másik sráccal a klotyóba és amíg pisáltam mögöttem állt. Mondjuk ekkor már szakadtunk a röhögéstől a haverral és megkérdeztem a srácot hogy nem akarja-e mondjuk kirázni mert ez már poén de utána díjjazva a kitartásukat dumálgattunk velük és elmentünk az idegesítő kis piti boltjukba persze jó sok nézelődés után de semmit nem vettünk.  Na szóval Crissel végigbolyongtam az összes létező kis putri boltot és mindent megnéztünk mindent lealkudtunk, amúgy egy büdös szót sem beszél kínaiul de úgy alkudik mint egy király basszus mindent levisz a legaljára hihetetlen. Tanultam is tőlle pár trükköt. Vett magának egy North Face hátizsákot aztán mentünk vissza addigra már esteledett szóval pont naplementében mentünk shanghaiban és sétáltunk a Nanjing lu ig (a shanghai Váci utca közel a főtérhez ahol a metró van) majd a végén jönnek a képek is rólla. Jah majdnem elfelejtettem, már annyira untam magam amíg ő épp teniszütőt vett magának hogy vettem egy fekete nyári kalapot ami megtetszett 20 yuanre alkudtam le de még így is mehettem volna lejjebb. De utána találtam egy 20 yuenest a földön szóval nem panaszkodom

A másik érdekes dolog ami történt velem az vasárnap volt. Már épp az ágyamban feküdtem olyan nyolc-kilenc körül mert viedóztam amikor kopogtak az ajtómon. Gyula volt meg Ladi és azt kérdezték hogy van e kedvem holnap elmenni egy forgtásra. Namármost ez így a shanghai éjszakában este kilenckor pizsiben egy elég meglepő kérdés volt számomra, nem erre számítottam na. Aztán elmesélték, hogy lent van az üzbég srác a Dov (Dovran) és mondta hogy felhívta az ügynöke, hogy kéne pár ember egy forgatásra statisztálni holnapra, pontosan négy és a Gyula meg a Ladi igent mondtak és megkérdeztek engem is. Én persze kérdés nélkül rávágtam hogy hát persze, hogy igen hogyafenébene. Aztán lementem Dovhoz és megdumáltuk a részleteket. Dolgom végeztével fölmentem és folytattam a filmet amikor egy fél óra múlva megint kopogtak a Gyuláék és kérdezték hogy akarok e menni mert hogy lemondták a 4 embert és csak kettő kell és nekik nagyon gyanús ez a dolog és inkább mégse mennének. Én meg tisztára heppi voltam hogy még szép hogy persze és áldottam a szerencsémet hogy még mindig megkérdeztek.

Másnap reggel korán keltem 5-kor. 5:30 ra már lent voltam Dovval a koli előtt megjött a taxi és bezuhantunk félálomban. Kiadtuk a parancsot hogy hova és végigszáguldottunk az ébredező Shanghaion. Meg kell mondjam hogy az éjszakai Shanghaihoz csak egy dolog fogható, mégpedig a hajnali shanghai. Gyönyörű, a városi autópálya felső szakaszáról láthattuk az úton a Shanghai sportcsarnokot. Hát az valami gigászi óriás, Lazán elférne benne négy a mi kis budapesti Szappanbuborék UFÓnkból és még maradna hely egy margitszigeti focipályának is. A várakozóhelyen összegyűltünk jó néhányan külföldiek és vártuk hogy megérkezzen a busz értünk. Én vettem egy standostól reggelit. Tészta összekeverve tojással és némi hússal és erőspaprika bele ez pedig egy lapon megsütve. 60 forintért vettem kettőt de mivel Dove nem kérte mindkettőt megettem, később kiderült hogy kurva jól tettem mert csak így voltam képes kibírni a napot. Felültünk a buszra, illetve én felfeküdtem mert ilyen buszt csak kínaiaknak gyárt az ember konkrétan nem fértem be az ülésre ezért nem igazán érdekelt ki mit gondolt végigfeküdtem kettőn. Ezután jött egy laza egy órás autókázás aminek a felét autópályán tettük meg (de még mindig a városban), ez a város GEEECI nagy. Már vagy egy órája utaztunk és még mindig nem akart elfogyni még mindig volt még mindig volt. (itt jegyezném meg hogy mi a teljesen átellenes oldaláról érkeztünk és az is volt egy órás taxiút, ja és ez még csak az egyik fele. a PuDongon még nem is voltam(PuDong, a Pu folyótól keletre fekvő városrész, mi PuXi-n vagyunk a Pu-tól  --hehe érted aputól…, na mindegy—nyugatra fekvő városrész. Apu meg lazán kettészeli a várost.)

Szóval megérkeztünk egy lerobbant poros piszkos raktárépületbe. De már jó sok busz áldogált ott. Beözönlöttünk és láttuk hogy nagyon Profin fel van állványozva. Vannak öltöztetők, italosztogatók, sminkesek. Aztán a fő teremben pedig felépítettek egy ilyen 19-dik századi báltermet aminek a közepére egy Boksz-ringet raktak és azon küzdött Donny Yan meg egy iszonyatosan izmos fehér srác. Nem viccelek ott voltunk reggel héttől este hétig és kb felvettek vagy fél perc akciójelenetet, nagyon durva hogy mennyi pepecs munka meg macera felvenni néhány jól bevitt balegyenest vagy felcsapottat. Én kaptam egy kalapot, egy „bohócöltönyt”, egy nadrágot övvel, inget, nyakkendőt és cipőt.    Alig hittem el volt cipőjük a méretemben, és elsőre, lehet hogy a ruháimat filmforgatáson kéne beszerezni kínában?hmm,mmm nem is gondoltam erre de lehet hogy ezt fogom ezután csinálni. Utána még szórakoztunk a vicces öltözetekben, fotózkodtunk a srácokkal aztán elkezdődött az unalom pokla. Így kívülről nagyon jól hangzik hogy ülsz és nem csinálsz semmit fél napig és pénzt kapsz érte, de az az igazság, hogy….  ááááá a faszt igazából kurvajó, de azért tényleg nagyon unalmas (legközelebb viszek tanulnivalót). Mi voltunk a gonosz fehérember a sorok között a nézőközönségen akik nézik és szurkolnak hogy a nagy szuperizmos kigyúrt boxoló kiüsse és szarráverje szegény kis Donny Yan kungfumestert. A film címe amúgy Ip Man 2. Bruce Li mesterének életéről szól meg arról, hogy hogyan kungfuzta le a fél világot hogy megmutassa hogy Kína milyen nagyszerű ország. Na de most komolyan srááácok. Elhiszem hogy a kungfu az milyenjó de a változatosság kedvéért mutatnátok már valami szinészetet is vagy, mondjuk egy kis történetet rakjatok két pörgőrugás közé. Na mindeg érdekes volt a rendezés csínját bínját nézni, meg ahogy sürögnek forognak az emberek mint például a rendező, aki nem más mint Samo Hong ( Szabi tutira vágja aki meg nem tudja ki annak elmondom hogy ő az a kövér kedves arcú bunyós Jackey Chen mellett a filmjeiben, meg volt valami sorozata is amerikában ahol rendőr volt és kungfúzott, talán valami Beverly Hills-es sorozata is volt, de én a Jackey filmekből szeretem és imádom, majd kérek autógrammot.) mondjuk ő nem nagyon sürgött forgott ebben két dolog is akadályozta. Az egyik az, hogy ő volt a rendező akinek dolga hogy utasítson mindenkit és legyen nagyon cool, a másik az a rettenet pocak amit a kedves kövér kungfús felszedett a hosszú kungfútalan évek alatt. Ez most jutott eszembe de tulajdonképpen pont olyan mint Bud Spencer, ő a kínai Bud Spencer. Aztán ott voltak a harcos koreográfok, edzők, kungfumesterek, világosítók, hangosítók, kameramanok, takarítók, törölgetők, volt egy külön srác akinek az volt a feladata hogy a fogvédőt tegye a boxoló szájába meg ki és vissza a pohár vízbe majd elmenjen és lecserélje egy tisztára. És a végére hagytam a kedvencemet, a füstös fiút. A füstösfiú egy geci állat. Az úgy volt hogy sárgával világították meg a küzdőteret és hogy az egész hely egy olyan kungfús-kínais-régies-selytelmes fényt kapjon füstöt kell fújni a termebe amit eloszlatnak és akkor a levegőbeni port megvilágítva az egész tér egy olyan sárga aurába borul. Namármost ezt jobb helyeken szárazjéggel oldják meg vagy valami hasonlóval, a kínaiak úgy döntöttek hogy füstölővel. A rohadt füstösfiú folyamatosan szaladgált és hatalmas füstgomolyagokat rakott az arcunkba, mi minden erőnkkel azon voltunk hogy ne fulladjunk meg és ekkor jöttek a habszivacslapos srácok akik elkezdtek legyezni hogy eloszoljon a füst. Szóval mire kibírtad a füstöt még bele is legyezik a pofádba. A durva az volt hogy még ki sem tudtál menekülni belőlle mert ha kimentél várt az autóút melletti szmog. Ez a nap egy nagyon durva tréning volt a tüdőnek, cafatokban lógott utána. Plusz kontaktlencse volt rajtam de végülis kibírható volt. Na de komolyan ha már nem kell semmit csinálni legalább ne füstöljenek akkor a semmi az legyen is semmi és én becsülettel elvégzem.

Kibírtuk valahogy aztán fel a buszra hétkor, nyolckor el is indultunk, kilencre meg is érkeztünk arra a helyre ahol felvettek minket és ahonnan már csak egy óra az út haza taxival. De mondtam a Dovnak, hogy én rohadt éhes vagyok és a többiek hívtak Blue Frogba úgyhogy menjünk el mi is. Dove beleegyezett és betaxiztunk a Shanghai Cirkusz melletti Blue Frogba és ettünk két Montana Burgert. IIIIIIIIIIIIISten az égben hogy milyen jó volt arra a szavak kevesek. Hozzá egy-egy korsó Heineken (amit nem túlzottan szeretek már), haaaatalmas relax, az egész megfejelve egy szelet csokoládétortával, de

bocsánat ennek külön bekezdés kell. A csokitorta azon a helyen saját sütésű és olyan sűrű finom édes csokoládé, hogy amikor a villádra veszed és beteszed a szádba az ajkaiddal gigászi erőt kell kifejtened a villa kivételekor, máskülönben a sok csoki rátapad a villára és nem enged. Minden egyes falat egy darab  menyország ÉS EZ NEM VICC.  Jobb mint bármilyen drog.   CSOKITOOOOORTAAAA ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ.

Tele hassal és tele zsebbel tértünk haza taxival ami után egy teljes és pihentető szuperalvás következett. Amúgy a tizenkét óra semmittevéssel 800 yuant kerestünk ami 24000- magyar pénznek tekinthető. Most legalább van miből megünnepelnem a szülinapom jövőhéten. Itt kínában ugyanis ha ünnepelsz szülinapot akkor te fizetsz. És eddig minden szülinapon ottvoltam mert meghívtak szóval illik most nekem csinálni a dolgot.

Beszéltem Dov ügynökével és mondta hogy mivel magas vagyok tud nekem modellmunkákat is találni meg azt hogy még lesz ilyen filmezés szóval akár még be is futhatok mint megasztár itt Kínban. A modelkedés amúgy jó lenne mert az jobban fizet, ott egy napra olyan 2-3000yuant adnak ami olyan 60-90 e forintnak felel meg. Akkor istenkirály élet lenne itt. Szóval majd most a héten csinálok pár fényképet és átdobom neki.

ezek történtek velem mostanában most pedig akkor jöjjön pár fotó a történések illusztrálásához:

 

 És akkor íme elkezdem, szóval ezzela járgyánnyal vittek minket furikázni, vannak még képek de nagyjából ugyanez mindegyik és nagyon szóval nagyon macerás feltölteni ide szóval tessék ezzel beérni most. Az oldalán a felirat Gong An= köznyugalom, közbéke.

 

 

 

Sajnálom a hülye fejet de épp Lynyvel vigyorogtunk valami komplett idiótaságon és orvul lefényképezett. Hülye helyzetben idióta fej, ez a tuti. Épp a zsandármobilban ülök.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A jó öreg David kapitány, sajnos most jöttem rá, hogy elírtam a nevét. Tehát nem Danny hanem David. Mindegy jó nagy bohóc a csávó de jó ha van az embernek egy rendőrkapitány barátja kínában.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez a Yanchang kamusz északi kapujáról készült. Igazából semmi érdekes nincs rajta. Ide érkezik be a busz ami a mi kampuszunkról visz be erre a kampuszra napi párszor ha épp szükség van rá. A magas épületek hátul sima lakóházak. Átlag shanghai lakótelep

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na ezt akartam hogy lássátok, hogy értsétek miről beszélek amikor azt mondom hogy a kínaiak idióták. Most komolyan normális ember nem fest egy plázát vagy akármilyen gyufásdoboznál nagyobb épületet ilyenre. Sajnos ők megtették, nagyon beteg. Bántja a szemet és a lelket.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

itt megint a rémálom épület egy másik szögből a belső kis utcákból. Miután bementünk muszáj volt azt is megmutatnom hogy ráadásul mi mellé építették ezt a hányadékot. Lehet hogy az volt a terv hogy két  ocsmányság kioltja egymást. Hát szólok nem működik a képlet madafaka még mindíg ocsmány. Remélem ez sem bírja a shanghai párás klímát és két év múlva lehet dózerolni mint a többit.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csak egy szimpla zöldséges, lássatok ilyet is hamár otthon nem tudtok mi?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

boccs az elforgatott képért, forgassátok el a monitort vagy a fejeteket. Na szóval ez a fake oldaltatyó amit vettem 120 yuanért ami kb 3600 magyar forint. Egy drága svájci márka Venger de soha nem hallottam rólla. Állítólag ők csinálják a swájci bicskákat is. Nekem végülis mindegy mert tetszik, az eredeti olyan százezres nagyságrendben lenne. Amúgy nagyon elegáns és kényelmes. Még fogok venni pár tatyót asszem.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha már az ember arra adja a fejét hogy hamis cuccokat vásároljon akkor, ne lepődjön meg ha mondjuk a puma az pumo vagy ha a Celvin Klein mondjuk............

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

amí Criss szórakozott a teniszütőjével én unalmamban vettem ezt a kalapot. Azóta is viselem és szeretem. Sztem jól néz ki és majd egy partibanis fel kell avatni. 20 yuan volt vagyis 600 forint de utánna találtam egy 20-ast a földön szóval igazából grátisz volt.:D:D:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez már amikor mentünk haza a vásárlásból nagy nehezen. A képen láthatő épület a főtér egyik éke az általunk csak Batmanbuildingnek nevezett monstrum. Két kis szarvacskájával igen kellemes felhőkarcolója a látképnek. Este amúgy sokkal menőbb meg igazából este egész Shanghai sokkal menőbb, majd csinálok nektek egy esti sessiont is valamikor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pont a Nanjing lu (lu=út) bejáratánál elhelyezett szuperduper bevásárló központ mal pláza szörnyeteg mutánsóriás. a Képen az épület még folytatódik balra rendesen csak ezt az elejét kaptam le nektek hogy érzékeljétek a méreteket az oszlop/ember arányában. Ami itt nincs az nincs bakker, de komolyan. A világ összes divatcége képviselteti magát e szerény szentélyben. Ezt a seggedbe Westend

 

 

 

 

 

 

 

 

a Nanjing lu egy félreeső szegletében egy helyes kis presszó. Jó a narancslevük.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a presszó belülről. Saját facsarású narancslé rostokkal meg mindennel. Igazán finom és harminc yuan=900 Ft. Nem drágább mint a Váci utca.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apu horvátországi nyaralásunk óta szeret falakat fényképezni, ne kérdezzétek miért én sem értem. Lehet ez a korral jár, de mindegy is nesze fater elég durva fal. Nekem is tetszett, lehet hogy öregszem?:D a kép címe: Durva fal apunak

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Nesztek, akik szeretik az ilyen ősinek kinéző izéket. Az igazat megvallva nem vagyok oda a kőoroszlánokért. Sztem egyáltalán nem hasonlítanak ráadásul még csunyák is. Azoknak raktam akit érdekelnek az úgymond "kínais kínai" dolgok. Mellesleg semmi haszna, védi a házat a szellemektől és nagyon jól nyitja a sört.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leo 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na igen szóval reggelente ez van a metróban. Én éppen a tömeg hátában vagyok a képen és véreres szemekkel, habzó szájjal könyöklöm aki a közelembe jön. Oszotm a pörgőrugásokat. A tömeg valójában előllem menekül. Namáromst ez persze nem az összes csak őket tudtam elkapni. A nyolc kocsi fele ez ami most kiszállt és a három-négy lépcső egyikén próbálnak a felszínre kijutni. Én voltam olyan hülye hogy a fehér cipőmet vettem föl aznap, de csodával határos módon sikerült megvédenem és egy két barna foltot leszámítva jól van.

Tessék mit mondtál? hogy otthon zsúfolt a város és a metró???.......

 

 

 

 

Tessék srácok csak hogy lássatok ti is egy kis igazi metropoliszt. Jó mi? A gömbös torony a tetején az már Puxi vagynem nem tudom melyik pudon és melyik Puxi de a gömbös oldalon lesz az Expo az tuti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval panaszkodtok hogy Budapest zsúfolt? nem lehet közlekedni? büdös és koszos? bunkók az emberek és tömeg van? magasak az árak? Asszem méllyen nézzetek magatokba srácok. Kézkulcs, fel az égre és hangosan KÖSZÖNÖM!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

az utcáról is csak hogy legyen ez a fíling is. Ne már csak mindíg fölülről.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Megyünk  visszafele a vársárlásból és épp a csatornát átszelve a lemenő nap fényében úgy döntöttem hogy akarok pár képet a Batmanbuildinggel. A táblán a szöveg: amint a hídra érsz szájjá le oszt tójjad

amúgy ott figyel már a kalap is a zacsiban meg a friss tatyóm:D:D:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ugyanaz csak szélesebben hogy ráférjek. Tessék forgatni...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

forgatni forgatni

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a kanális és a naplementébe öltözött akármilyen felhőkarcoló. Batmanbuilding rulez!!!! ( A batmanbuildingnél már csak egy menőbb van. Mégpedig a sörnyitő building de arról majd egy másik blogban)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cowboy Vili még shanghaiban is megállja a helyét a naplementés jelenetben:):):)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

People's squere=Renmin Guanchang= Nép tere egy kora esti időpontban

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

felhőkarcoló variáció egy témára. a téma: kerek bigyó egy rúdon.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt kezdődik a Nanjing lu, a kép jobb oldalán az épület ami alig látszik az a nagy oszlopos gigász pláza. Még nincs igazából csúcsforgalom de már gyülekeznek. Este sokkal jobb mert akkor minden neon fel van kapcsolva. Itt is vannak cápák dögivel és hosszába a margitszigetihez hasonló kis vonatok viszik a sétálni képtelen balfaszokat és simán elütnek miután ledudálták a fejedet.

 

 

 

 

 

 

 

 

most komolyan csoda ha egy kicsit elpilledtem???

épp a W koliban pihenek egyet Joe-ra várva hogy menjünk vacsizni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

csak mert tudom hogy szerettek nézni cuncikáim:D:D:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na akkor ennyi elég is volt a vásárlásból, jöhetnek vilmos első képei a filmsztárrá válás útján mint első statisztaszerepe a szuperkungfús filmben.

a sminkesek és fodrászok hada. Az én kevés hajammal nem nagyon volt mit kezdeniük az arcom meg úgy jó ahogy van szóval smink szóba sem jöhet. Ennyiben megúsztam a nagy átalakítást viszont......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hát igen viszont bohócjelmezt kaptam. Egyesek szerint nagyon maffiózósra sikeredett de a saját véleményem, hogy belülről inkább éreztem bohócnak magam. De azért kicsit Capone papás lett m:D:D:D:d

tessék dönteni....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

na ja valahogy a sapi nem illett a képbe ezt le is cseréltem nem sokkal később

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mellettem szintén egy statiszta span. Akart egyet fotózni hát megengedtem neki:D aláírni aláírtam volna de a telón ez kicsit nehéz, Ki tudja egyszer talán még sokat érhet

 

 

 

 

 

 

 

 

Mellettem egy szintén statiszta orosz gyerek. Ő is nagyon gangszta akart lenni de Capone papát nem tudta überelni. aláztam vazzeee.:D:D:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

már a belső rész ahol kialakították a küzdőteret és forgatták a filmet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

már közeledünk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

és már a bejáratnál állunk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a díszletként felállított terem főbejárata amúgy minden még a fa keretek is tiszta forgácslemez és kb két ütés és vége, nagyon jól megcsináltaák. itt is kevés képet csináltam mert mégiscsak egy forgatás volt, ha meglátták volna simán eltörték volna a telót és még ki is rugtak volna.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

nem a legjobb tudom, ez van

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a ring közepén áll a szuperizmos főgonosz és vele szemben nekünk háttal Donny Yan papa akit persze nagyon megver hogy az uccsó pillanatban minden erejét összeszedve feláljon és szétszedjen 120 kiló izmot. ugyan mááár bahh.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Capone papa már igencsak beleunt a semmittevésbe akkorra szóval beült fejedelmi székébe és figyelte a pórnép sürgését forgását

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na mi van kölcsön kell????????

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Lehet egyszer majd kérek tőled egy szivességet,..... ki tudja lehet el sem jön az a nap" .............:)

a fotelben fekvő srác na  ő Dov (Dov türkmén az apja anno a szovjetunióban a türkmén energetikai miniszter volt olaj gáz meg miegymás- nem lenne szabad összebaszni vele viszont havernak kitűnő), a csajokat nem ismerjük statiszták voltak. A kanapé mögött iszogató izomember a szuperizmos szuperfőgonosz.

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnagy.blog.hu/api/trackback/id/tr481464997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T.Ildi 2009.10.21. 16:28:33

Ez tényleg gigászi. Olvasás közben sok minden eszembe jutott, de mire a végéhez értem elfelejtettem. Majd elolvasom ismét, és közben jegyzetelek. Egyetem óráira azért bejársz még? Ezek a történetek csak veled történhetnek meg. Irigylem a bátorságodat.

Töki=öcsi 2009.10.21. 21:18:25

Ely, hallode, rendesen belecsaptál a lecsóba, te haza se fogsz jönni 10 évig. Spanoljál össze minden fejessel, h kis öcsikédet nyaraltathasd odakün a világ másik oldalán ami egy külön világ :D
Amúgy ez a Capone stílus jó, csak rádszabott cuccok kellenének, és akkor nagyon vírítasz, simán bemehetnél egy céghez brahiból parancsolgatni :D

T.Ildi 2009.10.23. 06:34:55

Írod, hogy a város szélén van a koli. Google Earth-on megnéztem a címet, az még nem a város széle. Légvonalban több mint 100km a város átmérője, így nem csodálkozom, hogy órákat lehet utazni. A hajnali Sanghaj tényleg gyönyörű lehet, most írod a blogjaidban másodszor.
A képeken továbbra a bohocos öltönyben tetszel a legjobban.

T.Ildi 2009.11.08. 14:36:35

Na mi van? Mikor lesz már folytatás? Sokan olvassák, és engem molesztálnak, hogy mit tudok mikor lesz már a következő rész. Lehet írni a hétköznapokról is, vagy bármiről. Itthon maradtak folytatásos regényként élik át a veled történteket. Írjál!!!

Békakirálylány 2009.11.12. 15:03:33

Már nagyon várom ám a folytatást, néezem naponta többször.

j.Viki 2009.11.16. 19:25:51

Imádtam a képeidet, mégmégmégmééég!!! :)

Pussz: Tutyii
süti beállítások módosítása